You are currently viewing آنالیز المان محدود تاثیر گارد ریل بر جذب ضربه lsdyna

آنالیز المان محدود تاثیر گارد ریل بر جذب ضربه lsdyna

آنالیز المان محدود تاثیر گارد ریل بر جذب ضربه lsdyna

. تیرهای چراغ معمولاً در امتداد بزرگراه ها نصب می شوند تا روشنایی مناسب را در مناطق بحرانی فراهم کنند. هنگام قرار دادن تیرهای نوری در مجاورت گاردریل.تیرها ممکن است بر توانایی گاردریل در جلوگیری.و هدایت ایمن وسایل نقلیه تأثیر بگذارند. برخورد بین سیستم گاردریل تغییر شکل یافته.و یک تیر چراغی که در کنار آن قرار گرفته ممکن است.باعث ایجاد تقویت ناخواسته یا لولاشدگی.سیستم مانع اطراف تیر شود.

این تیر همچنین ممکن است خطر ایجاد گیر در وسایل نقلیه.را تحت تأثیر قرار داده و باعث بی ثباتی خودرو شود. در این پروزه.فاصله فضای مانع.یعنی افست جانبی دور از یك تیر چراغ جداشده بررسی و ارزیابی شد. حداقل افست جانبی ایمن دور از تیر با توجه به سیستم گاردریل میدوست (MGS) 508 میلی متر (۲۰ اینچ) از طریق آزمایش تصادف و شبیه سازی.رایانه ای با آنالیز المان محدود غیر خطی تعیین شد.

ازمون۱

دو تست تصادف کامل بر اساس معیارهای ایمنی برخورد دستورالعمل.سطح ۳ (TL-3) آزمون سخت افزار ایمنی (MASH) توسط انجمن آمریکایی حمل و نقل.بزرگراه ایالتی(AASHTO) انجام شد. در آزمون شماره ILT-1.یک وانت ۲۲۶۸ کیلوگرمی (۵۰۰۰ پوندی) بر MGS ترکیبی با سیستم تیر روشنایی با افست جانبی ۵۰۸ میلی متری (۲۰ اینچ) از عقب ستون ها با سرعت ۱۰۰٫۷ کیلومتر در ساعت.(۶۲٫۶ مایل در ساعت) و زاویه ۲۵٫۰ درجه.برخورد داده شد. در آزمون شماره ILT-.وانت هنگام برخورد به تیر چراغ برق و جدا کردن تیر از پایه.کنترل شد و به طور ایمنی هدایت شد.

ازمون ۲

در آزمون شماره ILT-2.یک اتومبیل کوچک ۱۰۹۸ کیلوگرمی.(۲۴۲۰ پوند) بر روی ترکیب MGS با سیستم تیر روشنایی.با افست جانبی ۵۰۸ میلی متر (۲۰ اینچ)  از عقب ستون ها با سرعت ۱۰۰٫۹ کیلومتر در ساعت.(۶۲٫۷ مایل در ساعت) و زاویه ۲۵٫۶ درجه برخورد داده شد. در آزمون شماره ILT-2.اتومبیل به طور ایمنی مهار شده و در حالی که حداقل با تیر چراغ تماس داشت.هدایت شد. MGS با افست تیر جانبی ۵۰۸ میلی متر (۲۰ اینچ) از پشت ستون ها به جلو تیر.هنگامی که با یک وانت بار و یک ماشین کوچک برخورد می کند.ملکرد ایمنی قابل قبولی را برای MASH TL-3.فراهم می کند. بنابراین.حداقل افست ۵۰۸ میلی متر.(۲۰ اینچ) بین قسمت عقب ستون MGS و جلو از تیر جداشده برای اطمینان از عملکرد ایمن MGS.در هنگام برخورد های خودرو بدون تعامل نامطلوب با تیرکافی بود. بر این اساس. راهنمایی برای قرار دادن تیر ایمن در پشت MGS.فراهم شد.

برای سفارش آنالیز المان محدود تاثیر گارد ریل بر جذب ضربه lsdyna با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید