You are currently viewing آنالیز FEA استخوان فمور شکسته با مواد پروتزی روکشدار HA

آنالیز FEA استخوان فمور شکسته با مواد پروتزی روکشدار HA

آنالیز FEA استخوان فمور شکسته با مواد پروتزی روکشدار HA

. استخوان فمور که در بدن انسان استخوان ران.یا پای عقب دنیز نامیده می­شود.داکثر وزن بدن را در شرایط بارگذاری تحمل می­کند.

در این کار.استخوان شکسته فمور با استفاده از فایل‌های DICOM به‌دست‌آمده از تصاویر اسکن.توموگرافی کامپیوتری با استفاده از ابزار برش و ترکیب سه بعدی.نرم‌افزار بازسازی می‌شود. مطابق با ترک، صفحه پروتز در نسخه Unigraphics NX 11.0 مدلسازی شد. سپس با استفاده از ماژول اسمبلی نسخه Unigraphics NX 11.0.صفحه با استخوان ران شکسته.مونتاژ می شود. سپس آنالیز المان محدود ساختار استاتیکی بر روی مجموعه مونتاژی.برای مواد مختلف صفحه پروتز مانند SS316L، آلومینا، نایلون، تیتانیوم.PMMA و PEEK با و بدون پوشش هیدروکسی آپاتیت.(HA) روی صفحه پروتز انجام شد. در این کار ثابت شد.که بهترین نتایج با مواد صفحه پروتزی با روکش HA به دست می‌آید.به این معنی که زمانی که روکش پروتز.با هیدروکسی اپاتیت پوشانده شود.بهبودی استخوان بسیار سریع‌تر خواهد بود.

برای سفارش آنالیز FEA استخوان فمور شکسته با مواد پروتزی روکشدار HA با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید