You are currently viewing استفاده کفی برای افزایش نیروی پنجه بیماران سکته مغزی آباکوس

استفاده کفی برای افزایش نیروی پنجه بیماران سکته مغزی آباکوس

استفاده کفی برای افزایش نیروی پنجه بیماران سکته مغزی آباکوس

همی‏ پلژی رایج‏ترین شکل سکته مغزی است. پس از آن یک طرف بدن به طور معمول پاسخ نمی دهد. یا قدرت آن ضعیف می شود یا بدتر می شود. در حال حاضر. بیشتر دستگاه هایی که برای کمک به بیماران سکته مغزی.در بازار استفاده می شوند.فقط مچ پای ثابت دارند و جای قرارگرفتن پای پا دارند.

تحلیل

در این پروژه یک لوازم جانبی با هدف افزایش.نیروی محرکه پنجه بیمار طراحی شده است. ما از فناوری چاپ سه بعدی برای شکل دادن.و انجام تحلیل تنش بر روی مواد استفاده کردیم. و از روش المان محدود به عنوان روشی تحلیلی استفاده کردیم. نتایج تحلیل نشان داد. که دستگاه به طور موثری نیروی محرکه پنجه را بهبود می بخشد. و برای دستیابی.به قابلیت راه رفتن تثبیت شده. با دستگاه های ثابت مچ پا.ثابت همکاری می کند. همچنین هزینه تولید را به میزان قابل توجهی کاهش داده.و شرایط لازم را برای تغییر. راه رفتن بیمار برآورده می کند.

نتایج

نتایج نشان می دهد.که دستگاه توسعه یافته می‏تواند. با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی، به ویژه برای افراد دارای مشکل. در راه رفتن تولید و استفاده شود.

برای سفارش استفاده کفی برای افزایش نیروی پنجه بیماران سکته مغزی آباکوس با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید