You are currently viewing انالیز fem توزیع تنش در اطراف ایمپلنت دندانی میمیکس اباکوس

انالیز fem توزیع تنش در اطراف ایمپلنت دندانی میمیکس اباکوس

انالیز fem توزیع تنش در اطراف ایمپلنت دندانی میمیکس اباکوس

انتخاب بین کاهش ارتفاع استخوان. و قرار دادن ایمپلنت کوتاه‌تر با قطر بیشتر.یا ایمپلنت بلندتر و باریک‌تر بدون تغییر.ارتفاع استخوان یک چالش در عمل بالینی است.هدف از این تجزیه و تحلیل اجزای محدود. (FEA) مقایسه الگو و سطح تنش در اطراف ایمپلنت‌هایی.با طول‌ها و قطرهای مختلف و با مقادیر مختلف.از دست دادن استخوان بود. که نسبت ایمپلنت به تاج را در طول زمان تغییر می‌دهد.بسته به استخوان موجود و روش درمان. FEA برای ارزیابی توزیع تنش در استخوان. در حدود ۳٫۲۵ × ۱۳ میلی متر و ایمپلنت های۳i 4 × ۱۱میلی متر.و ۳٫۳ × ۱۲ میلی متر و ۴٫۱ × ۱۰ میلی متر. ایمپلنت های Straumann® انجام شد.

یک بخش سه بعدی از فک پایین از یک تصویر توموگرافی.کامپیوتری از فک پایین بازسازی شد. نیروی اکلوزال با اعمال. بارهای ۲۰۰ نیوتن عمودی.و ۴۰ نیوتن بار افقی به گره اکلوزال. در مرکز اباتمنت شبیه سازی شد. الگوی توزیع تنش. در استخوان در ۱۰ مدل. برای هر ایمپلنت مورد ارزیابی قرار گرفت.که نشان دهنده ۰-۹ میلی متر تحلیل استخوان است. نتایج نشان داد که.همراه با کاهش عمق کاشت ایمپلنت و در نتیجه نسبت ایمپلنت به تاج. میزان تنش در استخوان افزایش یافت. میزان تنش با افزایش عمق از دست دادن. استخوان در همه مدل‌ها افزایش می‌یابد.اما تغییر قابل توجهی در میزان تنش.در چند میلی‌متر. اول از دست دادن.استخوان وجود ندارد. نتایج حاکی از آن است.که از نظر توزیع تنش بهتر است.نسبت به ایمپلنت های بلندتر با قطر کمتر.ارتفاع استخوان. را کاهش داده. و ایمپلنت های کوتاه تر.با قطر بیشتر قرار دهیم.

برای سفارش انالیز fem توزیع تنش در اطراف ایمپلنت دندانی میمیکس اباکوس با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید

دیدگاهتان را بنویسید