You are currently viewing انجام پروژه شبیه سازی دینامیکی حرکت ویلچر در opensim
انجام پروژه شبیه سازی دینامیکی حرکت ویلچر در opensim

انجام پروژه شبیه سازی دینامیکی حرکت ویلچر در opensim

انجام پروژه شبیه سازی دینامیکی حرکت ویلچر در opensim

افراد معلول، خصوصا افرادی که برای حرکت از ويلچرهای دستی استفاده می کنند. با مشکلات زیادی از جمله دردهای موضعی در نواحی شانه، آرنج و مچ روبرو هستند هدف در این پروژه. تعيين مدل بیومکانیکی اندام فوقانی توسط معادلات لاگرانژ و روش دینامیک معکوس در طول حرکت راش ويلجر می باشد. خروجی مدل مذکور، گشتاور اعمالی به دو مفصل شانه و آرنج در طول این حرکت می باشد.

مدل مورد مطالعه در این پروژه، شامل ۴ جسم صلب البتک) می باشد که عبارتند از: بازو به عنوان لینک اول به طول ما ساعد به عنوان لینک دوم به طول با ، چرخ به عنوان لينک سوم به طول اور زمین به عنوان لینک چهارم. لازم به ذکر است که تمامی این لینک ها در صفحه اساژینال حرکت می کنند. در این مدل، استخوان ها و بافت های نرم متعلق به آن ها، صلب، مرکز ثقل آنها در یک نقطه ثابت و در طول پروسه حرکت بدون تغییر می ماند همچنین مقاصل سینماتیکی، ایده آل، بدون اصطکاک و موقعیت محورهای چرخش، ثابت فرض می شوند . در مدل مذکور، ۰ زاویه چرخش بازو حول شانه، با زاویه چرخش ساعد حول آرنج. و ۰ زاویه چرخش دست حول سچ می باشد. همچنین زاویه ۰ با زاویه رانش ۴ برابر است. به دلیل آنکه دست همیشه در یک جهت با زاویه چرخش در طول حرکت رانش ويلچر می باشد.

نتایج

نتایج. نشان دهنده عارض شدن دردهای شانه ای به دلیل احتمال بارهای آزار دهنده در طول راتش ويلچر می باشد. نقش دیگر این پروژه، گسترش آنالیزهای ممکن برای ارزیابی سیکل راتش ويلچر است. این تحلیل ها برای بالا بردن یازده رانش مفید می باشد.

برای سفارش انجام پروژه شبیه سازی دینامیکی حرکت ویلچر در opensim با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید. و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید

 

دیدگاهتان را بنویسید