You are currently viewing انجام پروژه مدل سازی کاشت ایمپلنت دندانی

انجام پروژه مدل سازی کاشت ایمپلنت دندانی

انجام پروژه مدل سازی کاشت ایمپلنت دندانی

موفقیت کاشت دندان به  اصطلاح پایداری اولیه ایمپلنت که مترادف حرکات بسیار کوچک ایمپلنت در داخل استخوان است، مرتبط است.

فرایند کاشت

پایداری اولیه مربوط به حداکثر گشتاور اعمال شده به ایمپلنت در طول فرآیند کاشت است. این کار فرآیند کاشت یک ایمپلنت تجاری معمولی. را در استخوان فک پایین. با استفاده از یک نرم‌افزار اجزای محدود غیر خطی. دینامیکی سه بعدی شبیه‌سازی می‌کند. این مدل خواص هندسی و مکانیکی ایمپلنت. اصطکاک ایمپلنت-استخوان و پارامترهای روش کاشت. یعنی سرعت زاویه ای و بار نرمال را در نظر می گیرد. نتایج عددی تأثیر این پارامترها را بر گشتاور کاشت و آسیب استخوان ارزیابی می‌کند.

تعریف پارمترها

مشخص شده است که در مفروضات مدل. سرعت زاویه ای تا ۱۲۰ دور در دقیقه تأثیر کمی بر فرآیند دارد. یا هیچ اثری ندارد. بار معمولی علاوه بر پیچ کردن. فرآیند اکستروژن را نیز اعمال می کند. سهم مربوطه از اجزای استخوان کورتیکال و ترابکولار در گشتاور کاشت نشان می دهد. که، علیرغم استحکام قابل توجه پایین تر. استخوان ترابکولار سهم مشخصی در فرآیند کاشت دارد. این کار نشان می‌دهد که اگر پارامترهای مختلف فیزیکی. هندسی و مکانیکی سیستم استخوان-ایمپلنت به خوبی تعریف شده باشند. می‌توان فرآیند کاشت دندان را قبل از عمل جراحی شبیه‌سازی کرد. و موفقیت کاشت دندان را به‌صورت شخصی‌سازی شده پیش‌بینی. تنظیم و به حداکثر رساند.مدل سازی کاشت ایمپلنت

برای سفارش انجام پروژه مدل سازی کاشت ایمپلنت دندانی با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید