You are currently viewing انجام پروژه طراحی هندسه تحلیل fem ارتز گردنی اختصاصی
انجام پروژه طراحی هندسه تحلیل fem ارتز گردنی اختصاصی

انجام پروژه طراحی هندسه تحلیل fem ارتز گردنی اختصاصی

انجام پروژه طراحی هندسه تحلیل fem ارتز گردنی اختصاصی

هدف این پروژه بررسی تاثیر استفاده از گردنبند طبی در وضعیت های خنثی و «خم کردن به عقب) اکسیناسیون سرو کردن بر روی تعادل ایستادن است.در این  پروژه  شبه تجربی، ۳۶ دانشجوی سالم به روش ساده از نمونه های در دسترس انتخاب و میانگین جابجایی و سرعت نوسان مرکز فشار در جهت جلو، عقب، جانبی و گل، با استفاده از صفحه نیرو در ۲ وضعیت مختلف ایستادن شامل وضعیت خنثی و ۲۰ درجه خم سر و گردن به عقب، با استفاده از گردنبند طبی و بدون آن اندازه گیری گردید. داده های حاصل با استفاده از آزمون آماری تی زوجی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 سرعت نوسان جانبی در وضعیت ۲۰ درجه خم شدن سر و گردن به عقب با استفاده از گردنبند طبی. در مقایسه با وضعیت خنثی و بدون استفاده از آن، به طور معناداري (۰۲۳/Pes) افزایش یافت. ولی دیگر متغیرهای تعادل در این وضعیت افزایش معناداري نداشتند. هیچگونه تفاوت معناداری بین متغیرهای مختلف تعادل در وضعیت حتی سر و گردن، با استفاده از گردنبند طبی. و بدون استفاده از آن دیده نشد. همچنین کاهش معناداری در ثبات وضعی در حالت ۲۰ درجه مایل شدن سر و گردن به عقب وجود نداشت.

نتایج

استفاده از گردنبند طبی در حالت بد لقب خم کردن (اكستانيون) سر و گردن باعث کاهش نیات وضعی می گردد، در حالی که استفاده از آن در وضعیت ختثي (نوترال) تأثير حادی بر ثبات وضعی ندارد.

انجام پروژه طراحی هندسه تحلیل fem ارتز گردنی اختصاصی با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید. و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید

دیدگاهتان را بنویسید