You are currently viewing تکنیک جراحی مجازی دیجیتال بازسازی فک پایین با فلاپ فیبولار

تکنیک جراحی مجازی دیجیتال بازسازی فک پایین با فلاپ فیبولار

تکنیک جراحی مجازی دیجیتال بازسازی فک پایین با فلاپ فیبولار

در حال حاضر، بازسازی فک پایین با یک فلپ آزاد فیبولار استاندارد طلایی برای توانبخشی عملکردی و زیبایی پس از جراحی انکولوژیک است.

هدف از این مطالعه توصیف روش بازسازی فک پایین به کمک کامپیوتر با اتخاذ راه حل سفارشیCMF Synthes ProPlanبود. این مطالعه پنج بیمار متوالی با بیماری خوش‌خیم یا بدخیم را گزارش می‌کند که نیاز به بازسازی فک پایین با استفاده از فلاپ آزاد فیبولار میکروواسکولار. برنامه‌ریزی مجازی قبل از عمل.ساخت راهنماهای برش و صفحات تیتانیوم پیش خم شده لیزری دارند. تکنیک جراحی به صورت گام به گام مورد بحث قرار می­گیرد. میانگین بستری پس از عمل در بیمارستان ۳ ± ۱۸ روز بود. زمان ایسکمی در هر پنج مورد با میانگین ۸ ± ۷۵ دقیقه ثبت شد. در هیچ یک از مراحل جراحی مشکلی وجود نداشت و عارضه عمده ای نداشت. دقت عالی در راهنماهای برش و یک تناسب خوبی از صفحات از پیش خم شده هم.در فک پایین و هم در فیبولا یافت شد. دقت بسیار خوبی در تماس استخوان با استخوان و موقعیت بین پیوند فک پایین و فیبولا وجود داشت. داده­های اندازه­گیری از CT اسکن قبل و بعد از عمل مقایسه شد.

میانگین اختلاف (Δ) بین طول­های بخش برنامه ریزی شده و طول­های بخش کنترل CT 077/0  ۰۹۸/۰ سانتیمتر بود. بازسازی ریز جراحی فک پایین با استفاده از برنامه ریزی جراحی مجازی، زمان ایسکمی به طور قابل توجهی کوتاه­تر می­کند.و امکان استئوتومی دقیق تری را فراهم می­کند. این فناوری به دلیل توانایی آن در بهینه سازی نتایج جراحی و به حداقل رساندن زمان عمل به طور فزاینده ای شناخته شده است. با توجه به اینکه وسعت برداشت می‌تواند وسیع‌تر از حد پیش‌بینی‌شده باشد، این منجربه مدل‌سازی ایمن‌تر فیبولا تنها پس از اینکه بخش­های منجمد رادیکال بودن برداشتن را نشان دادند، می‌شود.

برای سفارش تکنیک جراحی مجازی دیجیتال بازسازی فک پایین با فلاپ فیبولار با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید