You are currently viewing تکنیک فیلتر غیرخطی مورد استفاده FEA ستون فقرات کمری انسان

تکنیک فیلتر غیرخطی مورد استفاده FEA ستون فقرات کمری انسان

تکنیک فیلتر غیرخطی مورد استفاده FEA ستون فقرات کمری انسان

در این مطالعه، هدف تولید یک مدل مش از ستون فقرات است که به صورت عددی خواص زیست پزشکی دو مهره (L4 و L5) ستون فقرات انسان و یک دیسک بین مهره‌ای را با استفاده از تکنیک تحلیل المان محدود (FEA) شبیه‌سازی می‌کند.

در اینجا، انواع فیلترهای غیرخطی و تکنیک‌های مختلف تشخیص لبه برای تقسیم‌بندی لبه‌ها استفاده می‌شود و نتایج با هم مقایسه می‌شوند. نتیجه نشان می‌دهد.که فیلتر میانه نتایج خروجی بخش‌بندی شده بهبود یافته‌ای را از نظر چگالی طول لبه.اندازه میانگین، آستانه نهایی.موقعیت اولیه و تصویر تنظیم‌شده به دست می‌آورد. رفتار مدل FEA ستون فقرات بر حسب پارامترهای مختلفی مانند کرنش الاستیک معادل، تغییر شکل کل.حداکثر کرنش الاستیک اصلی، حداقل کرنش الاستیک اصلی، کرنش الاستیک برشی، کرنش الاستیک نرمال، و حداقل و حداکثر تنش اصلی، تنش معادل، تنش برشی و تنش نرمال تحلیل می‌شود. این پارامترها برای تحلیل مدل ستون فقرات انسان در شرایط مختلف و زوایای مختلف با استفاده از ابزار شبیه‌سازی ANSYS استفاده می‌شوند. علاوه بر این.MATLAB برای پیاده سازی فیلترهای مختلف و آشکارسازهای لبه بر روی مدل.ستون فقرات پیشنهادی انجام شده است.

برای سفارش تکنیک فیلتر غیرخطی مورد استفاده FEA ستون فقرات کمری انسان با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید