You are currently viewing شبیه سازی رفتار بیومکانیکی ستون فقرات گردنی اکستنشن فلکشن آباکوس

شبیه سازی رفتار بیومکانیکی ستون فقرات گردنی اکستنشن فلکشن آباکوس

شبیه سازی رفتار بیومکانیکی ستون فقرات گردنی اکستنشن فلکشن آباکوس

دستکاری چرخش-کشش (RT) یک روش درمانی فیزیکی است که معمولاً در TCM (داروی سنتی چینی) برای اسپوندیلوز گردنی استفاده می شود. این روش هنگامی که پزشک اقدام تند انجام می دهد.در حالی که گردن به طور داوطلبانه توسط بیمار به یک موقعیت خاص طبق دستور پزشک تبدیل می شود.جایی که مهره های گردن پیچ خورده و قفل می شوند.مهره های گردنی C3 و C4 را به طور موقت از یکدیگر جدا می کند.

با این حال، میزان بالایی از آسیب گردنی به دلیل کارآموزان پزشک بی تجربه که فاقد آموزش کافی هستند.رخ می دهد. بنابراین.ما یک مکانیسم ستون فقرات گردنی ایجاد کردیم.که از رفتارهای دینامیکی گردن انسان در هنگام دستکاری RT تقلید می کند. ابتدا آزمایشات in vivo و in vitro برای بدست آوردن منحنی های ویژگی بیومکانیکی گردن انسان در حین دستکاری RT انجام شد. دوم.یک سیستم میراگر-فنر-جرمی با کلاچ الکترومغناطیسی.برای تقلید از کل پاسخ دینامیکی گردن انسان طراحی شده است. در این سیستم. یک فنر بصورت راست خطی و غیرخطی طراحی می شود تا خاصیت ویسکوالاستیسیتی بافتهای نرم را بگیرد و از کلاچ الکترومغناطیسی برای شبیه سازی جدا شدن ناگهانی مهره های گردنی استفاده می شود. نتایج آزمایش نشان می دهد هنگامی که دستکاری RT به همان روشی که روی انسان اعمال می شود. مکانیسم می تواند رفتار مطلوب را نشان دهد.

برای سفارش شبیه سازی رفتار بیومکانیکی ستون فقرات گردنی اکستنشن فلکشن آباکوس با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید