You are currently viewing شبیه سازی ستون فقرات گردنی با الکترومیوگرافی در OpenSim

شبیه سازی ستون فقرات گردنی با الکترومیوگرافی در OpenSim

شبیه سازی ستون فقرات گردنی با الکترومیوگرافی در OpenSim

. مدل‌های بیومکانیکی نسبتا کمی با هدف تعیین کمیت عوامل خطر مکانیکی مرتبط با گردن درد وجود دارد. علاوه بر این.نیاز به اعتبارسنجی تکنیک‌های ریتم-ستون فقرات برای مدل‌های ستون فقرات دینامیک معکوس وجود دارد.

بنابراین، تحقیق حاضر ۳ هدف را دنبال کرد: (۱) توسعه یک مدل ستون فقرات گردنی در OpenSim، (۲) آزمایش یک تکنیک جدید ریتم ستون فقرات بر اساس به حداقل رساندن انرژی بالقوه در بافت‌های غیرفعال، و (۳) مقایسه یک رویکرد مبتنی بر الکترومیوگرافی برای تخمین فشار و برش سایر مدل‌های ستون فقرات گردنی. نویسندگان منحنی‌های نیروی رباط  جابجایی خمشی و ممان.زاویه مفصل بین مهره‌ای را از داده‌های منتشر شده ایجاد کردند. ۲۱۸ عضو ماهیچه­ای از نوع Hill.که ۵۸ عضله را نشان می­دهند، وارد شدند.و نیروهای غیرفعال آنها در برابر داده­های in vivo تأیید شدند.

تکنیک نوین ریتم ستون فقرات ما.بر اساس به حداقل رساندن انرژی پتانسیل در بافت‌های غیرفعال.به طور نامتناسبی حرکتی را به ستون فقرات گردنی فوقانی.اختصاص داد که فیزیولوژیکی نبود. در نهایت، با استفاده از سینماتیک.و الکترومیوگرافی جمع‌آوری‌شده از ۸ داوطلب مرد سالم.نویسندگان فشرده‌سازی را در C7-T1 به عنوان تابعی از زوایای اویلر سر-تنه محاسبه کردند. تفاوت با مدل­های دیگر از ۵/۲۵ تا ۱/۳۶۸ نیوتن متغیر است. این تفاوت در نیروها ممکن است منجر به تفاوت در هندسه مدل.اجزای غیرفعال، تعداد درجات آزادی یا توابع هدف شود.

برای سفارش شبیه سازی ستون فقرات گردنی با الکترومیوگرافی در OpenSim با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید