You are currently viewing شبیه سازی FSI آسیب استنت قابل جذب قلبی عروقی Ansys

شبیه سازی FSI آسیب استنت قابل جذب قلبی عروقی Ansys

شبیه سازی FSI آسیب استنت قابل جذب قلبی عروقی Ansys

این مطالعه یک مدل عددی را برای بررسی مکانیسم تخریب و رفتار استنت‌های قلبی عروقی قابل جذب زیستی ایجاد کرد. به منظور تولید مدل مواد تخریب ساختاری. ویژگی­های تخریب.با متغیرهای میدانی.تعریف شده.توسط کاربر.مشخص شد.

آزمون و آنالیز تست آزمایشی استحکام شعاعی برای تأیید مدل مواد استفاده شد. به منظور اعتبار مدل تخریب عددی، تست­های آزمایشی آزمایشگاهی و مطالعات جایگذاری در داخل بدن تحت شرایط فیزیولوژیکی و عادی انجام شد. نتایج نشان داد.که شش ماه تخریب بر خواص ترمودینامیکی و یکپارچگی مکانیکی استنت تأثیری نداشته است.در حالی که وزن مولکولی استنت‌های کاشته‌شده در مدل‌های in vivo و in vitro پس از کاشت شش ماهه به ترتیب به ۸/۶۱ درصد و ۵/۶۸ درصد کاهش یافته است. همچنین مشخص شد که میزان تخریب.مکان‌های بحرانی و تغییرات قطر استنت‌ها در مدل عددی در مطالعات in vivo و in vitro مطابقت خوبی داشتند. این نشان می‌دهد که مدل تخریب عددی می‌تواند دیدگاه فیزیکی مفید و پیش‌بینی رفتار تخریب استنت را ارائه دهد.و تا حدی عملکرد in-vivo استنت را ارزیابی کند. این مدل در نهایت می تواند برای طراحی و بهینه سازی استنت قابل جذب زیستی مورد استفاده قرار گیرد.

برای سفارش شبیه سازی FSI آسیب استنت قابل جذب قلبی عروقی Ansys با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید