You are currently viewing مدلسازی شکستگی استخوان فمور المان محدود با abaqus

مدلسازی شکستگی استخوان فمور المان محدود با abaqus

مدلسازی شکستگی استخوان فمور المان محدود با abaqus

در طول دهه‌های گذشته شکستگی استخوان ران انسان عمدتاً با استفاده از یک رویکرد.تجربی متمرکز بر استخوان‌های جسد یا مصنوعی.تجزیه و تحلیل شده است. امروزه، پیشرفت‌ها در فناوری‌های محاسباتی امکان استفاده از روش‌های عددی.مانند روش اجزای محدود برای تجزیه و تحلیل.شکستگی استخوان ران را فراهم می‌کند.

با این حال.مورفولوژی شکستگی به ندرت با استفاده از روش‌های عددی.مورد مطالعه قرار گرفته است.علی‌رغم علاقه این مطالعه، به دلیل درمان بالینی.متفاوت مورد نیاز برای هر نوع شکستگی. در این کار.تکنیک‌های مختلف مدل‌سازی شکست با هدف.پیش‌بینی یک مسیر شکست واقعی.که در مقالات اغلب به مراحل اولیه شکست محدود می‌شود.حلیل شده‌اند. هدف اصلی این مقاله مقایسه رویکردهای عددی.مختلف و ارائه یک روش قوی برای شبیه‌سازی شکستگی استخوان ران است. کار تجربی بر روی یک استخوان ران مصنوعی به منظور اعتبارسنجی مدل‌های عددی انجام شد. از طریق این اعتبار تأیید کردیم.که برخی از روش‌های عددی مشکلات همگرایی را دارند.و برای مدل‌سازی مسیرهای ترک طولانی مفید نیستند. بهترین نتایج با شبیه‌سازی رشد.ترک توسط تخریب خصوصیات ماده محلی اعمال شده.از طریق تحلیل‌های متوالی به دست می‌آید. این تکنیک برای یک استخوان ران واقعی.انسان اعمال شده و نتایج دقیقی در پیش‌بینی.مورفولوژی شکستگی.به دست می‌آورد.

برای سفارش مدلسازی شکستگی استخوان فمور المان محدود با abaqus با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید