You are currently viewing مطالعه المان محدود گاردریل منحنی شعاع بزرگ در تصادفات

مطالعه المان محدود گاردریل منحنی شعاع بزرگ در تصادفات

مطالعه المان محدود گاردریل منحنی شعاع بزرگ در تصادفات

برای برخی از نقاط متقاطع جاده ، استفاده از سیستم منحنی با شعاع های بزرگتر از ۱۰ متر مورد نیاز است.

شبیه سازی المان محدود غیرخطی ، با استفاده از LS-DYNA ، برای بررسی سیستم های گاردریلی منحنی شعاع بزرگ با ارتفاع های مختلف انجام شد. یک مدل شبیه سازی المان محدود کالیبره شده از یک سیستم گاردریلی.با شعاع کوتاه برای تطبیق با شعاع های  ۷٫۳- ، ۱۴٫۶- و ۲۱٫۸ متر اصلاح شد.و با ارتفاع بالای ریل ۶۸۶- .۷۳۷- و ۷۸۷ میلی متر. برخورد ها با استفاده از یک وانت ۲۰۰۰ کیلوگرمی که با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت و ۲۵ درجه نسبت به مسیر جاده ، شبیه سازی شد. اگر وسیله نقلیه بدون روی گاردیل رفتن(طاق زدن یا خرک) ، زیر گاردریل رفتن یا  شکست انتها لنگرگاه کنترل شود.عملکرد سیستم قابل قبول می باشد.

برخورد با هر سیستم بلند ۶۸۶ میلی متری منجر به خرک و سوار شدن بیش از حد در حداقل یک مکان برخورد می شود.با افزودن بلوکه به ستون ها.که با تغییر شکل ستون ها ارتفاع ریل را حفظ کرد.رک کاهش یافت. ارتفاع نصب بالای گاردریل به ۷۳۷ و ۷۸۷ میلی متر افزایش یافت و سیستم ها وانت ۲۰۰۰ کیلویی را بدون هیچ خرکی یا روی گاردیل رفتن نگه داشتن یا هدایت کردند. قبل از درخواست پذیرش با توجه به MASH.تحقیقات بیشتر از جمله تست تصادف.در کل مقیاس توصیه می شود.

برای سفارش مطالعه المان محدود گاردریل منحنی شعاع بزرگ در تصادفات با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید