You are currently viewing مطالعه خستگی عضلات هنگام حرکت با نرم افزار Opensim

مطالعه خستگی عضلات هنگام حرکت با نرم افزار Opensim

مطالعه خستگی عضلات هنگام حرکت با نرم افزار Opensim

. سیستم بدن انسان بر روی یک.پلت فرم دیجیتال ساخته.شده است.که به محققان کمک می­کند تا دیدگاه­های ارزشمند و آموزنده را از تغییرات بیولوژیکی و فیزیولوژیکی بدن مشاهده کنند. در این زمینه.ابزار شبیه سازی OpenSim محبوب شد.و در کاربرد­های متعدد مورد استفاده قرار گرفت.

ساخت مدل مبتنی بر کاربرد برای شبیه­ سازی – یعنی در طول شبیه سازی، مدل انسانی دیجیتال باید ۱۲۰۰ ثانیه، با و بدون شرایط استراحت راه برود. از شبیه­سازی  تحلیل خستگی با استفاده از داده­های نیروی عضلانی.استخراج شده.از ابزار CMC.مبتنی بر OpenSim.انجام شد.

سیستم اسکلتی عضلانی تمام بدن توسعه یافته توسط جامعه تحقیقاتی OpenSim که به عنوان بدن انسان دیجیتالی استفاده می­شود. حرکات بدن با تنظیم فایل .mot مطابق.با اهداف مطالعه ذکر شده.با و بدون شرایط استراحت.به مدت ۱۲۰۰ ثانیه کالیبره شد. پاسخ‌های ابزار CMC استخراج شد.داده‌های نیرویی عضلات اندام تحتانی تحلیل شد و برای ارزیابی خستگی عضلانی استفاده شد. تحلیل همبستگی بر روی اعمال نیروی عضلانی اندام تحتانی پای راست و چپ به طور جداگانه در شرایط با و بدون نتیجه انجام شد. به طور قابل توجهی وضعیت کاهش نیروی عضلانی هر عضله.یعنی در وضعیت خستگی است. این روش­ها برای تحلیل وظایف مختلف ارگونومیک و شغلی در محیط شبیه ­سازی.جایی که به حضور فیزیکی انسان نیازی نیست.استفاده می­شود. در این آزمایش، نتایج نشان می‌دهد.که رویکرد مدل‌سازی شبیه‌سازی به طور قابل‌توجهی به تکنیک‌های موجود برای تجزیه و تحلیل حالت‌های خستگی عضلانی می‌رسد و بهتر عمل می‌کند.

برای سفارش مطالعه خستگی عضلات هنگام حرکت با نرم افزار Opensim با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید