You are currently viewing مطالعه عددی دینامیک سیالات محاسباتی مقاومت دریچه آئورت با انسیس

مطالعه عددی دینامیک سیالات محاسباتی مقاومت دریچه آئورت با انسیس

مطالعه عددی دینامیک سیالات محاسباتی مقاومت دریچه آئورت با انسیس

به برآورد مقاومت دریچه ای دریچه های آئورت تقسیمشده.با استفاده از.دینامیک سیالات محاسباتی پرداختند.تنگی دریچه وابسته به آئورت.با افزایش.فشار بطن چپ و افت فشار.ترانساورتیک همراه است. پزشکان با برآورد این افت فشار از سرعت خون.معمولاً از فرا صوت داپلر برای تعیین میزان شدت تنگی.دریچه وابسته به آئورت. استفاده می کنند.

با این حال.این روش افت فشار اوج را تخمین می زند.و قادر به اندازه گیری بازیابی.فشار جزئی دوربرد دریچه نیست.از آنجا که افت فشارها.وابسته به جریان است. ارزیابی اهمیت واقعی تنگی برای بیماران با گرادیان.پایین جریان پایین مشکل است. پیشرفت های اخیر در تکنیک های تقسیم، شبیه سازی های  دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) خاص بیمار را از جریان داخل دریچه وابسته.به آئورت امکان پذیر می کند.در این کار یک چارچوب.شبیه سازی ارائه شده است.

شبیه سازی

ساده سازی چارچوب با معرفی دو مدل CFD. ساده ارزیابی می شود: یک مدل.وابسته به زمان.ناقص و یک مدل حالت پایدار.ساده سازی مدل برای مواردی که.افت فشار شبیه سازی شده.بالاتر از ۱۰ mmHg.باشد.قابل توجیه است. علاوه بر این.ما یک شاخص مقاومت دریچه.را برای تعیین میزان شدت تنگی.از نتایج شبیه سازی پیشنهاد می کنیم. این شاخص با معیارهای تعیین شده.برای تصمیم گیری بالینی.یعنی سرعت خون و مساحت.دریچه مقایسه می شود.

مشخص شده است.که اندازه گیری سرعت.به تنهایی میزان شدت تنگی.را منعکس نمی کند.این کار نشان می دهد.که ترکیب داده های تصویربرداری.۴ بعدی و CFD. این پتانسیل را دارد.که یک معیار تشخیصی از نظر فیزیولوژیکی.مرتبط برای تعیین شدت تنگی.دریچه وابسته به آئورت ارائه دهد.

برای سفارش مطالعه عددی دینامیک سیالات محاسباتی مقاومت دریچه آئورت با انسیس با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید