You are currently viewing انجام پروژه آباکوس
انجام پروژه آباکوس

انجام پروژه آباکوس

انجام پروژه آباکوس

نرم‌افزار آباکوس ABAQUS از جمله نرم‌افزاری‌های قدرتمند مهندسی در زمینه تحلیل به روش اجزای محدود (FEM) است. آباکوس قابلیت حل مسایل از یک تحلیل خطی ساده تا پیچیده‌ترین مدلسازی غیر خطی را دارد و همچنین در مدلسازی انواع مواد با خواص و رفتار گوناگون نظیر فلزات، لاستیک‌ها، پلیمرها، کامپوزیت‌ها، بتن مسلح، فومهای فنری و نیز شکننده و همچنین مصالحی ژئوتکنیکی نظیر خاک و سنگ، قابلیت بالایی را ممکن می‌سازد. تحلیل‌های سازه ای، دینامیکی، استاتیکی، ارتعاشی و همچنین مدلسازی کامل فرآیندهای شکل دهی از قبیل فرآیند غیر خطی کشش عمیق در آباکوس امکان‌پذیر است.

كار با نرم افزار آباكوس با وجود برخورداري از قابليتهاي بسيار گسترده، به نسبت ساده است و با كمك آن ميتوان پيچيده ترين مسايل را به آساني مدل كرد. به عنوان مثال مسايلي را كه بيش از يك جزء دارند ميتوان با ايجاد مدل هندسي هر جزء و سپس تعيين نسبت داده ي رفتار ماده ي مربوط به هر جزء و درنهايت مونتاژ اجزاي مختلف مدل كرد. در اغلب مدلسازي ها – حتي مدلهايي با درجه ي بالاي غيرخطي – كاربر بايد تنها داده هاي مهندسي نظير هندسه ي مسئله، رفتار ماده ي مربوط به آن، شرايط مرزي و بارگذاري آن مسئله را تعيين كند. آباكوس در يك تحليل غيرخطي، به صورت خودكار ميزان نمو بار را انتخاب و در طول تحليل، مقادير آنها را جهت دستيابي به يك پاسخ صحيح تعديل ميكند. درنتيجه به ندرت لازم است كه مقادير پارامترهاي كنترلي حل عددي مسئله توسط كاربر تعيين شود.

جهت واسپاری پروژه های تحلیل المان محدود با نرم افزار آباکوس در موسسه پروژه سازان میتوانید با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا از طریق فرم سفارش پروژه اقدام به سفارش پروژه نمائید.

پروژه های آباکوس قابل انجام در موسسه پروژه سازان:

تحلیل استاتیکی و دینامیکی

تحلیل کامپوزیت

تحلیل گسترش ترک و تخریب

تحلیل ضربه

تحلیل های ویسکوالاستیک و هایپرالاستیک مواد

استخراج خواص ویسکوالاستیک مواد در آباکوس

تحلیل های بیومکانیکی در آباکوس

بهینه سازی مش

انجام پروژه های مربوط به تخلخل و بهینه سازی ساختار جسم

تلفن تماس :۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹

 

انجام پروژه آباکوس
انجام پروژه آباکوس

دیدگاهتان را بنویسید