You are currently viewing انجام پروژه تحلیل cfd آنوریسم مغزی حلقه willis در انسیس

انجام پروژه تحلیل cfd آنوریسم مغزی حلقه willis در انسیس

انجام پروژه تحلیل cfd آنوریسم مغزی حلقه willis در انسیس

رشد اتوریسم های مغزی عمدتا تحت تاثیر محیط همودینامیکی محلی (environment local hemodynamic) می باشد. درمان موفقیت آمیز انوریسم این محیط را تغییر خواهد داد که گرفتگی انوریسم ترومبوزی را افزایش خواهد داد و منجر به دوباره مدل شدن شریان می شود و شریان را به سمت سالم شدن سوق خواهد داد، از لحاظ کلینیکی مشاهده شده است که بیشتر انوریسمهای مغزی در ناحیه هایی به وجود می آیند که نیروهای همودینامیکی افزایش یافته باشند. در واقع این نواحی شامل دو راهیها وانحناهای شریانها می شود.

دینامیک سیالات محاسباتی به عنوان یک روش شبیه سازی کامپیوتری برای مدل کردن جریان درون بدنی پچیده مرتبط با آنوریسمهای مغزی مورد استفاده قرار گرفته است. از آنجایی که رهگیری یک پارامتر خاص مدنظر است، استفاده از داده های برگرفته از عکس های پزشکی نمی تواند مفید باشد و به کار گرفتن مدل های ایده ال که فقط یک پارامتر تغییر می کند اهمیت قابل توجهی پیدا می کند. در این پروژه تنش برشی دیواره انوریسم به عنوان یکی از مهمترین پارامترهای همودینامیکی ممورد تحلیل
قرار گرفته است.

برای سفارش انجام پروژه تحلیل cfd آنوریسم مغزی حلقه willis در انسیس با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید. و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید