You are currently viewing انجام پروژه بررسی همودینامیک جریان خون در تنگی دریچه آئورت

انجام پروژه بررسی همودینامیک جریان خون در تنگی دریچه آئورت

انجام پروژه بررسی همودینامیک جریان خون در تنگی دریچه آئورت

تنگی دریچه آئورت (AV) به عنوان رسوب.کلسیم در جزوات دریچه توصیف شده است. با رشد تنگی، همودینامیک.عملکرد مکانیکی AV و جریان خون از طریق دریچه تغییر می کند. در این پروژه. ما دو تعامل مایع با ساختار (FSI) عنصر محدود (FE) مدل پیشنهاد شده است.

مدل مواد هایپر الاستیک برای بافت لایه ها در نظر گرفته شد.به دلیل دارا بودن کلسیم.سطح لایه ها در شیرهای تنگی نسبت به لایه های سالم سفت تر است. بنابراین. دریچه نمی تواند به طور کامل باز شود.و این منجر به کاهش سطح دیافراگم دریچه شد. سطح دهانه از ۲٫۴cm2 برای AV سالم به ۱٫۴cm2.برای نمونه تنگی کاهش یافته است. ميانگين شيب فشار در ميانه سيستول افزايش يافت و سرعت محور.نيز سه برابر افزايش را تجربه كرد.

شدت تنش برشی خون در دریچه تنگی به دلیل.ساختار جزوه مشاهده شد. علاوه بر این.غلظت کرنش و مقادیر تنش بالاتر در لایه ها در دریچه تنگی مشاهده شد.و تنش موثر بیشتر از حالت سالم بود. علاوه بر این.نتایج حاصل از فشار و سرعت با داده های.اکوکاردیوگرافی مطالعات پیشین سازگار بود. ما عملکرد مدلهای AV و Stenotic AV را در طی یک چرخه قلبی کامل مقایسه کرده ایم. اگرچه هنوز پیشرفت لازم است. اما بین داده های محاسباتی ما و سایر مطالعات.منتشر شده توافق خوبی وجود دارد.

برای سفارش انجام پروژه بررسی همودینامیک جریان خون در تنگی دریچه آئورت با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید

 

دیدگاهتان را بنویسید