You are currently viewing پروژه اجزای محدود محاسبه انرژی شکست کامپوزیت اپوکسی شیشه آباکوس

پروژه اجزای محدود محاسبه انرژی شکست کامپوزیت اپوکسی شیشه آباکوس

پروژه اجزای محدود محاسبه انرژی شکست کامپوزیت اپوکسی شیشه آباکوس

مواد مرکب متشکل از لایه های تقویت شده.با الیاف که دارای استحکام و صلابت بالایی می باشند.کاربردهای وسیعی در بسیاری از زمینه های مهندسی یافته است. ویژگی و خواص خوب مواد مرکب موجب شده است.که امروزه تحقیقات وسیعی جهت گسترش کاربردهای این مواد.در سازه های هوافضایی بر اساس طراحی بهینه با حداکثر ایمنی.و حداقل وزن در جریان باشد. بخش مهمی از این پروژه در جهت یافتن روش هایی برای تحلیل دقیق گسیختگی می باشد.مواد مرکب لایه ای دارای مودهای.پگسیختگی گوناگون می باشند.که از آن جمله می توان جدایش لایه ها.شکست الیاف و ترک های ماتریسی را نام برد.هر یک از این مودها می توانند به تنهایی یا بصورت ترکیبی.با مودهای دیگر ظاهر شوند. بنابراین تحلیل گسیختگی مواد.مرکب لایه ای می تواند بسیار پیچیده باشد.

درجه روش های آزمایش.برای تعیین منحنی پاسخ های تنش – کرنش برشی مواد مرکب معمولا.پر هزینه و پیچیده بوده.و نیاز به وسایل و قید و بندهای مخصوص دارد. روش استفاده شده در این کار تحقیقاتی استفاده از نمونه هایی با زاویه الیاف °۴۵+ بوده است. بدلیل در دسترس بونن تجهیزات لازم برای این کار.استفاده از این روش در این کار تحقیقاتی.ترجیح داده شده است.

برای سفارش پروژه اجزای محدود محاسبه انرژی شکست کامپوزیت اپوکسی شیشه آباکوس با شماره ۰۹۱۵۸۸۲۰۱۸۹ تماس حاصل فرمائید و یا درخواست خود را به ایمیل projesazan@gmail.com ارسال فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید